Krótki ale treściwy wstęp - WELCOME.

Cześć, cześć i czołem! 


Zamierzeniem tego bloga jest opowiedzenie i pokazanie moim czytelnikom jak wygląda życie w kraju innym niż Polska. Sama oglądam mnóstwo vlogerek które mieszkają w USA bądż innych krajach i z zaciekawieniem słucham tego co mają nam do przekazania o kulturze i obyczajach panujących w krajach w których mieszkają. Widząc wielkie zainteresowanie tego typu filmikami/postami sama zdecydowałam się spróbować swoich sił i opowiedzieć wam nieco o kraju w którym mieszkam i jak go postrzegam i co o nim myśle. Naturalnie zdaje sobie sprawę z tego że osób takich jak ja jest mnóstwo jednak mam nadzieję że moje posty będą na tyle ciekawe aby zatrzymać was ze mną na dłużej!
Najtrudniej jest zawsze zacząć ( tak właśnie zniechęcałam się do poprzednich swoich blogów ) ale dosyć narzekania, czas aby nieco opowiedzieć wam o sobie. Nazywam się Kamila, mam 18 lat i aktualnie mieszkam w Dublinie, pięknej stolicy Irlandii. (ROI) jestem uczennicą 6-roku Secondary School, tak jak pisałam wcześniej do założenia bloga zainspirowały mnie inne blogerki oraz vlogerki. 
Mam nadzieję że mój pomysł spodoba się Wam i zostaniecie ze mną!

Całusy ♥




Share:

3 comments